Forside    Om Stoleræs DM    Regler og Betingelser     Sponsorer    Presse    WebTV            Login



Dette afsnit er kun beregnet på nuværende og kommende deltagere, der kører med i Stoleræs DM


Tilmelding


DELTAGERTILMELDING
I Stoleræs deltager 8 hold, med 3 kører på hvert hold. Samlet 24 kørere.

HOLD:

Ønsker du at deltage med et helt hold, så kontakt os og vi ser om der er ledige pladser.

ENKELT DELTAGER:

Hvis du ikke kan stille med et hold, så kan vi måske finde en plads til dig på et allerede etableret hold.


TILMELDINGS FORMMULAR HER



Udklædning værdsættes højt.

Der er ikke garanti for at man kan deltage selv om man har indsendt ovenstående. Hold og deltagerliste kan være fuldt belagt.

Ternet flag baggrund 2500x2500

REGLER OG BETINGELSER for deltagelse i Stoleræs DM 



- Du skal være fyldt 18 år for at deltage.


- Det er påkrævet at bære nødvendig sikkerhedsudstyr for at deltage i løbet. Herunder hjelm.    Deltager SKAL benytte eget udstyr.

 
- Deltagere skal benytte det materiel (kontorstol), som arrangører stiller til rådighed. Man må ikke  deltage på egen kontorstol:-)


- Der er på eget ansvar at deltage i stoleræs. Arrangører påtager sig intet ansvar ved evt. skader og efterfølgende men mm. i forbindelse med Stoleræs.


- VED START må der løbes med kontorstolen, indtil det afmærkede område. (ved linie) 


- Under ræset må stolen rettes ind med tre skridt (som i håndbold), hvorefter der skal køres igen. 
 Stoleræs dommerpanel kan til enhver tid diskvalificere en kører, hvis denne menes at have brudt reglerne i konkurrencen. 


- Man må ikke skubbe eller gribe fat i andre kørere. Dommerne kan diskvalificere køreren hvis det skønnes at reglerne er brudt. 


- Udklædning er tilladt, så længe man kan bære det fornødne sikkerhedsudstyr. 


- Ræsere skal bære synlig løbsnummer på brystet. Dette udleveres af arrangørerne. 


Arrangører, sponsorer og partnere påtager sig IKKE ansvar for evt. skader på eget materiel eller personulykker. Deltagere stiller op af egen vilje med ansvar for egen sikkerhed.


Stoleræs DM 2013

Konkurrencen


Stoleræs DM afvikles som cup, med indledende heats, semifinaler og en forrygende finale.


2 hold kører mod hianden i hvert heat. 

Hvert hold stiller med 3 kørere. Altså 6 deltagere i hvert løb.
Efter hvert heat udskilles de tre langsommeste kører fra konkurrencen, og de tre hurtigste går videre.


Efter indledende heats, kommer holdene til at køre med det antal kørere der har kvalificeret sig til at gå videre. Har et hold ikke en deltager blandt de hurtigste tre, er de ude af konkurrencen.

Den endelige finale afvikles også med 6 finalister. Den første over stregen bliver udråbt til DANMARKSMESTER i Stoleræs.

Kontakt


Thomas Leonardo Pedersen


NNTV ApS

Filmbyen 14

2650 Hvidovre

Telefon: 31505010

thomas@nntv.dk

www.nntv.dk


NNTV står for konceptudvikling, videoproduktion, markedsføring og pressekontakt. 

NNTV har samtidig lagt CMS, design og udvikling til hjemmeside og WebTV løsning.


Powered by: www.videotool.dk

Sponsorer:


Stoleræs DM´s hovedsponsor Office2go, fungerer ikke bare som sponsor, men bidrager til udviklingen og afviklingen af Stoleræs, med uvurderlig sparring, tid og mandskab.


Office2Go står for kvalitet og nytænkning.

Kig forbi Office2go´s hjemmeside, og se om de ikke - ud over spændende kreative tanker om kontorindretning, har nogle kontormøbler, som passer til netop dit behov.


Se mere om sponsorer og samarbejdspartnere her

Tak til:


Frederiksberg kommune

Uden kommunen og deres søde og innovative medarbejdere og ledelse, ville Stoleræs DM blive afviklet på en snoldet lille villavej, og ikke på Danmarks mest ikoniske bakke.

Vi takker for det gode samarbejde.


Tak til frivillige, som hvert år stiller op, slæber, underholder og sørger for sikkerhed og oprydning. Uden jer havde det bare været SÅ SVÆRT at få det hele til at rulle.


Tak til vores sponsorer og samarbejdspartnere, som stiller med teknisk isenkram, hop, skilte, transport, udstyr og økonomisk bidrag mm. Vi er meget taknemmelige for jeres bidrag.


Tak til RedBull, som hvert år har bidraget med isenkram, DJ, telt og energidrikke til deltagere og crew


Og sidst men ikke mindst, TAK TIL DELTAGERNE, som sætter liv og lemmer på spil, og hvert år er med til at skabe et fantastisk show i tilknytning til konkurrencen.

Udklædningerne er kreative og fantastiske. Keep up the crazy spirit:-)